torsdag 27 juni 2013

Nu har 15 år av mitt liv blivit tomt...

Du vilar i kattvärldens ljusa rum,efter en långtråkig två års period  av frustration av att inte få gå ut som du vill i gröngräset.

Du blev som en hund,när de ringde på dörren,jamade du och ville alla väl.

Du blev den sista av sju katter,som fick matte att bli hårresande av alla dina påhitt den senaste tiden.

Du är den som kommer att hålla alla roliga minnen vid liv.
 Om du vill får du kela med mig,,,,,,,,,,,,,
 Nu tror jag att matte sover,,,,,,,,,,,,,Mjaoooo
 Nu ska vi se om de finns några fåglar,och leva loppan med,,,,,,,,,,
Undrar om alla andra katter ser mig nu,,,,,,,,,,,,,,,,Mjaoooooooo
 Undrar om herr katt,får tag i fåglarna,,,,,,,,,,,,,Mjaoooo,,,,,,,,,,,
Sov skönt mitt lilla Hjärta.................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar