fredag 21 juni 2013


 Fortsättning på Helgromanen Hjärtat,,,,i lyckoruset av kyssar som är helt underbar,får du ett pip från mobilen som får dig att avstyra den underbara långtradare.I min stora förvåning. har du mobilen på dig och de har inte varit en vana när vi är ute i skogen.Nu känner jag en lite mer fundering på att,vi inte har lika tanke överföring som innan.Har våra värderingar runnit ut i sanden efter vår resa i gryningen.Min mobil är på en egen gömma,som vanligt.Av min tystnad till de pip som du ser över i mobilen,behåller jag de för mig själv om min mobil.Du drar dig undan ser helt ironisk ut,kommer tillbaka med en skakning av huvudet och ser på mig som,om livet var en tillfällighet för stunden.Du ger mig mobilen låter mig läsa texten,som lyder.Får man inte den ena så tar man den andra,men att ta akt på någon som är upptagen de är mer än fult,klart slut.anonym.Nu får jag en lite mer grund till att bli mer fundersam på vad jag rasade ut med i mitt chocktillstånd förut och känner mig glad, att jag inte bad om förlåtelse för de.Men håller de för mig själv.Nu förklarar  jag mig, att de här är en person som inte känner mig eller vet något som jag inte vet om,och de är att man inte har någon relation till någon annan partner.De här får dig att bara omfamna mig och viska i örat,du är min i nuet,och de har jag känt sedan en månad tillbaka fullt ut.Frågan är vad tror du om mig?De kommer ett svar som,,,,,,fortsättning följer i nästa helgroman Hjärtat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar