lördag 27 april 2013

 Helg roman.....Hjärtat.

När mörkret faller över natten och doften av fuktigt gräs,talar för att vi närmar oss sommaren som ger oss de där lilla extra som ingen av oss i ord kan beskriva.Men känslan av att vara i nuet betyder att vi kan ge de vi känner för stunden.Känner doften av ett gräs strå som doftar underbart rent från sjökanten.
Ligger vid sidan av dej,vänder mej om mot dej,beskådar din trynande andning,som får mej att att inte betvivla på vad jag känner för dej.Om du var vaken skulle jag ge dig de där fyrklöver, som betyder att du och jag är vi.Lägger min arm om dej,sluter mina ögon och tänker,om vi vaknar i gryningen ska vi...........fortsättning följer i nästa helg roman,,,,,,,,

Ps
Låt aldrig en skallerorm få göra dej till en snok,,,,,,,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar